неделя, 2 януари 2011 г.

ЛЮБОВ

Отсега нататък ще обичам цялото Човечество.
От този момент всичката омраза изтича от вените ми, защото нямам време да мразя, имам време само да Обичам.
В този момент правя първата необходима стъпка да стана Човек сред хората.Ако нямам никакви други качества, мога да успея само с Любовта.Без нея няма да успея, дори да притежавам всички з...нания и умения на света।

Никога няма да допусна умът ми да бъде привлечен от злото и отчаянието, а с желание ще го извисявам с многовековното познание и мъдрост.
Никога няма да допусна душата ми да стане самодоволна и пресита.
Никога няма да допусна сърцето ми да стане дребнаво и жестоко; а ще го раздавам и то ще расте и ще топли земята.
Ще посрещам деня с Любов... в сърцето си.
Отсега нататък ще Обичам цялото Човечество।

Както Любовта е средство за отваряне на сърцата на другите, точно така е и мой щит, който отблъсква стрелите на омразата и копията на гнева. Злополучие и обезсърчение ще удрят в новия ми щит и ще се превръщат в най-тих дъждец. Моят щит ще ме закриля и ще ме подкрепя, когато съм сама.
Ще ме съживява в моменти на отчаяние, но ще... ме успокоява, когато се екзалтирам. С употребата ще се засилва и повече ще ме предпазва, докато един ден го захвърля и без закрилата му тръгна сред пъстрия поток от хора, но когато го направя, името ми ще е издигнато високо в пирамидата на живота.
Ще посрещам деня с Любов в сърцето си।
Ще обичам най-различни хора, защото всеки има качества за възхищение, дори и да са скрити. С любов ще разкъсам изградената около сърца та им преграда от подозрение и омраза и на нейно място ще построя мостове, за да може любовта ми да влезе... в душите им.
Ще обичам амбициозните, защото могат да ме въодушевяват! Ще обичам неудачниците, защото мога да се уча от тях.
Ще обичам кралете, защото са над човешките същества;
Ще обичам смирените, защото са божествени.
Ще обичам богатите, защото са самотни; ще обичам бедните, защото са толкова много.
Ще обичам младите за вярата, която имат; ще обичам старите за мъдростта, която споделят.
Ще обичам красивите заради тъгата в очите им; ще обичам грозните заради мира в душите им।
Отсега нататък ще гледам всичко с любов и ще се родя отново। Ще обичам слънцето, защото стопля костите ми; но и дъжда ще обичам, защото пречиства духа ми. Ще обичам светлината, защото ми показва пътя; но и тъмнината ще обичам, защото ми показва звездите. Ще приветствам щастието, защото обогатява сърцето ми; но и тъгата ще понасям с търпение, защото отваря душата ми. Ще приемам наградите, защото ми се полагат, но и препятствията ще посрещам с удоволствие, защото са моето предизвикателство.
Ще възхвалявам враговете си и те ще ми станат приятели; ще насърчавам приятелите си и те ще ми станат братя. Винаги ще търся причини да се възхищавам; никога няма да изнамирам оправдания за слухове. Когато се изкушавам да критикувам, ще зах...апвам езика си; когато започвам да хваля, ще крещя от покрива.
Та нали птиците, вятърът, морето и цялата природа говорят с музиката на възхвалата към твореца си? Не мога ли със същата музика да говоря на неговите деца? Отсега нататък ще помня тази тайна и тя ще промени живота ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар